för det . . . . . .

För det första : Att pina sig själv från att äta när, vad och hur man vill,
SUGER gaaanska fett ska jag säga.
Men jag kan verkligen inte hålla mig ifrån att äta på kvällen.
Jag klarar inte det alltså.
Men jag har hållt mig borta ifrån godiset och allt annat skit.
Även bröd. Äter sjukt mkt frukt och har ätit sallad i daaaagar.
Så nu hoppas jag att det märks.

För det andra : Stör jag mig på brudar som inte kan visa respekt för en.
Det e sjukt lågt. Och att blir uppläxad av sina föräldrar att "veta hut" borde ju finnas med på kartan.
Tycker jag iaf. För vissa gränser som tjej, passerar man bara inte!!!!! 
Och inte som kille för den delen heller.

För det tredje :  Så märker jag att det e sjukt skönt att ligga framför tv:n och kolla på film själv.
Meeeen det e inte lika roligt som med någon annan :(

För det fjärde :  Det e ganska mysigt att få uppmärksamhet av andra.

För det femte :  Får jag inte dricka sprit på 4 veckor (undantag från nästa helg)
Och det kommer ju skiiiit bra. Har redan ångest fan!! Men ser fram emot festen så in i helvete!!! =)

För det sjätte:  Jag har själv valt att ha ett singel liv, det börjar dock kännas.
Närheten, myset och hånglet. Vart har det blivit av?

För det sjunde : Jag har nog blivit dator beroende. Sitter jag själv så gör jag inget annat.
Sorgligt men sannt. Vad hände med "svensson livet"?? FUCK DET!!

För det åttonde : Jag ska lägga mig i soffan, kolla på en film själv, klockan är 00.08
och jag har nyss kommit hem ifrån jobbet. Ganska glad.
Har fått min dagliga dos av skratt, när man varit med Lotta =)
Gud, hon e ju bara så underbar...
Och sen har man fått en daglig dos av en bra syn med ;)
Äter vindruvor och ska träna imorgon. Skulle behövt sola med, men har inga pengar =(
Kanske drömma mig bort lite med.  Så jag säger,

PEACE OUT M. F.

image436

Ganska rolig löpsedel haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0