ångest

Ja jag har faktiskt inget annat ord och förklara hur jag mår.
jag ska gå till jobb inom en timme.
jag e inte bakis och mår inte fysiskt dåligt överhuvudtaget.
MEN, mitt humör, min känsla i magen och allt annat runt omkring e piss.

Jag stänger ute det mesta men när jag väl öppnar mig och
vill ha någon som lyssnar/snackar så är det ingen som lyssnar.
"Jag är stark" , "jag klarar mig" bla bla bla....
Men jaha... Om ni bara visste hur jag e innerst inne. Jag e bara lite svår.

Jag har ett tomrum i mig just nu.
Nu orkar jag inte med folk, jag klickar dom hellre om dom inte lyssnar.
Vill bara lägga mig ner och gråta. sparkar på någon.
Behöver en axel, men där finns ingen.

Jag saknar Anna oerhört. Eller ja, snarare mina gammla vänner som är där i vått och torrt.

Måste säga att jag bara älskar Kat Von D.
Hon e sjukt cool och sjukt snygg.
Skulle inte haft nått emot att ha hennes tattooooooos
L.A ink kommer snart =)

image406

Va ute igår, först hos Sophie sen åkte jag och Miche till stan.
På vägen hittade vi Julija, hennes cp kusin Sara och Robbans flickvän.
Drog till Buddah, efter många om och men...... runt i stan.
Och jag har nog aldrig i hela mitt liv kännt mig så gammal på ett ute ställe.

Det kändes som om jag va äldst där. Bara fjortisar, och tjejerna med ultrablondt hår.
Inte en enda kille som inte hade bakåt slickat hår. så jag dansa 2 låtar och sen drog jag
snabbt som in i helvete. Ångesten krypandes i kroppen.
Miche stanna och Julija satt bara och hångla med sin pojkvän.
Ännu mer ångest.

Uff, nä... jag önskar faktiskt att jag hade min bäste vän här.
Och det e inte Anna, inte Miche utan det e Lasse.
Han vet ju verkligen hur jag känner och hur jag mår. Men det går inte.
Jag kan inte. Funkar inte. Men jag önskar att vi vore så bra vänner i dagens läge......

Som sagt e det jävligt tomt här. *pust*
Nej nu ska jag till jobb... Puss och hej.

Fest ikväll igen. baaaaahhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0