Z o o l a n d e r

image323

Zoolander Posen är en klassiker, bland ALLA faktiskt!
Jag utövar den varje dag framför spegeln ;)

Nu har jag bränt ut en jääääävla massa filmer.
Och imorgon ska jag titta på den nya soffan.
Då blir det mys o film kvällar hemma hos mig. =)
Lite flashback från 2006, då var det mkt film också.
Hoppas det blir ball iaf.

För övrigt ska jag till gymmet om 30 min.
Handla mat och sola.
Timbuktu satt på samma tåg som oss hem från jobbet.
Hann dock inte se vart han satte sig och fick ingen vacker bild på honom :(
Däremot såg jag även Henke Larsson på Centralen när jag skulle ta min cykel.
Trodde fan inte att han var så lång/stor som han var... Riktig hunk ju ;)

Imorgon ska jag på massage igen och bli mörbultad. =(
Och kanske tom träffa min lilla kines Annica.

Nej nu e de bråttom.
Gymmet väntar..



En av filmerna jag har.
För att jag älskar WILL FARELL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0