P a t e t i s k

Lee.
Hon känner sig patetisk idag.
Jag vandrar min väg. Och känner mig stark.
Men egentligen är jag en förvirrad och ensam själ som hittat fel.
Det här e inte jag. Inte innerst inne.
Jag ställer krav.
Jag är rakt på sak.
Jag vet vad jag vill med mitt liv.
Passar det inte så gå.
Men jag är väldigt mjuk.
Har innerst inne ett hjärta av guld.
Finns dock inte många som vet det.
(Vilket jag jobbar på)
Är man ute efter ha komando/kontroll etc. funkar inte för mig.
Jag gör nog allt mkt jävligare då.
Pass, nästa tack.

Men just nu idag känner jag mig svag.
Jag önskar att jag vore intresserad av någon.
Jag har en känsla i magen, som tyvärr inte försvinner.
Nej jag litar på den känslan fast den är jobbig.
Jag försöker ha en trevlig sommar nu bara.
Allt "dejtande" och "tjaffs" lägger jag på hyllan just nu.
Jag mår dåligt av tanken bara.
Skulle det nu va att man träffar någon så ska det alltid vara detta jävla lekandet.
Orka...

Varför kunde det inte va lika lätt för mig som Jossan och Sophie?
Vad hände där eg?
Dom tog och skaffade pojkvänner på mindre än en vecka för fan.
WTF? Och vår "SEX AND THE CITY SOMMAR" Rann ut fort i sanden....

Idag är jag lite deppig dock.
Morgondagen är fucked.
Men det blir något spontant med Zanna.
Jag pissar på alla andra.
Jag är så trött på allas snack.
Yadda Yadda Yadda.
Förlåt alla om jag låter lite negativ.
Jag försöker va lite spontan och glad men det går inte alla dagar.
Känns som om folk drar ut känslan ur mig och trampar på den.
Så känner man sig så liten igen... USCH!

Jag vill bara resa.
Just nu det enda jag ser fram emot är
ÖLANDROOTS i sommar.
Reggaefestivalen på Öland.
Har heller aldrig varit där.

http://www.olandroots.com/         ←

Sen har vi ju Dublin också.
Ser fram emot några dagar där.
Men hade faktiskt sett mest fram emot att dra jorden runt eller nått.
HELST USA så klart!!
Eller Indien eller Sydamerika hade jag nöjt mig med.
Mexico?
Ja... Jag vill helst inte åka själv bara. det e nog det enda.

Jag vill vara Pippi Långstrump.

"JAG VILL ALDRIG BLIVA STUR"

Nej nu ska jag sova.
Puss godnatt....



Mmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Puss gumman!



BIG hugs from me & Sara puss



Ännu en fucking midsommarafton...

Överreklamerad som vanligt!

2008-06-20 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0