M i d s o m m a r

Jag vet inte va jag ska skriva här.
Jag vill bara skriva ut allt jag tänker på.
Kan tyvärr inte det.
EN SAK E SÄKER :

Jag och Zanna tog över festen igår! =)
Vi rockade verkligen... SJUKT BALL.
Denna midsommaren också!!
Fick en hel del sura miner, men sket fullständigt i det.
Började med middag hos hennes föräldrar.
Sen satt vi och drack oss stup fulla och ringde
kära Glenn som körde oss till Tygelsjö, hem till Dennis.
Och körde oss hem igen. Kl 04!

Däremellan så dansades det för fullt.
Tog en hel del bilder.
Bröst.
Och resten nämner jag inte.
HELT SJUKT!

Verkligen kul att träffa massa gamla Lindeborgare.
Och Tygelsjöare. Verkligen ALLA gamla skolkamrater.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Inte så fräsch idag känner jag.
Sen ska jag bege mig ner till Folkets park med Sophie och Lasse.

Jag har bara en bild än så länge från igår som jag fick av Börje.
Dock från hans tele....



Jag trycker upp handen i huvet på Kim. Varför? Ja vem vet?



Jag och min kära Zanna. DU e fan bäst darling! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0