M a k e A N e w F r i e n d

Jag vill inte skriva för mkt, för jag vet hur många som läser bloggen.
Men jag kan väl säga som så att det va skönt att somna glad inatt.
(den lilla sömnen man fick)
Och det var skönt att vakna glad oxå.=)
Så humöret är bra idag faktiskt. Än så länge.

Trots att jag hade god lust att gå ut och skjuta ner dom jäääääävla fåglarna.
Mamma blev glad när hon fick en god frukost på morgonen.
Inte allt för ofta man sover i sitt gamla rum heller....
Ganska stressad just nu. Fast bloggar alltid. HAHA!

Jobbar extra idag.
Jag ställer mig frågan -
MIDSOMMAR? Vad händer? Jag fattar ingenting.
Ingen vet något alls. Sjukt tråkigt,
Katten gnäller. Sjukt kåt. Har lust att sätta en plugg i henne.
*MOUHAHAHA*

Vad hände med mina skattepengar?
Nu ska jag skutta omkring lite innan jag börjar jobba.
Självtorka i värmen när man duschat e najs...



Lyssnar på Toots and the Maytals.
Dom e najs.
Redo för jobb.

By the way...
Jag köpte nya Björn Borg boxer igår.
2 pack för 299 danska, sen "havnekortsrabatt" på det.
Fett najs. Sköna va dom också.

Drömde att jag låg naken i en säng.
Och tittade på min kropp.
Såg då att jag hade tattuering över hela kroppen.
Den va helt sjukt snygg.
Stor blomm liknande sak över rygg,mage och sida.
Och en stor nyckel av något slag.
Oh, jag blev så sugen när jag vaknade.

Måste ha fler nu.
gah.

Kyssar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0