M a g e n



Jag kan inte riktigt sätta någon känsla på min magkänsla.
Om den e bra eller dålig.
Jag är lite av en Drama Queen tror jag.
Trodde faktiskt aldrig själv att jag var det.
Men ja, Jag bryr mig inte....
Jag vet inte vart jag har mig själv just nu.
Ganska jobbigt.

Men för några månader sedan så pratade jag med Annica om en sak.
Jag grät o grät för jag vägra insé det själv.
Jag borde ha sagt något.
Fast det är ju inte för sent än. men det går inte just nu.

Jag är och har varit väldigt BRA på att hålla masken i några år.
Det har aldrig funnits där.
Fast egentligen har det nog alltid det??
Jag är bra på att ignorera med.
Eller så inbillar jag mig, precis som sist?
Har jag fått bekräftelse på känslan?
Jag vet inte. Jag fattar inget.

Oh Annica, om jag ändå kunde berätta för dig.
Jag saknar dig baby.
Gör så ont i mig när jag inte träffar dig så ofta.

Jag tror jag fortsätter att låtsas.
Blir varken något gjort eller sagt här inte.
Jag sitter här hemma med mitt soffbord som jag håller på att fixa med bilder.
Resultat kommer häääär....


Hittade dock inga balla bilder att sätta in. Så det får bli det här så länge.

Har någon av er sett "MIN BRORS FLICKVÄN"?
Jag och Annica såg den tillsammans.
Vi blev ganska känsliga.
*puhu* Nu vill jag nästan gråta igen....

Känner mig så jävla lycklig innerst inne,
men har ett tomrum inom mig så jag kan känna mig ensam och sårbar.
Fruktansvärt o sjukt jobbigt.
Men samtidigt så gillar jag det.

Puss på er alla :D


Kl 22.04 (några timmar senare)

Satt och läste en intressant blogg tidigare om att springa/löpning.
Fick sån super duper ångest av att jag inte fåååår springa eller va på gymmet.
Och av mitt onyttiga frossande när jag varit sjuk.
Med tanke på att jag inte vågar mig ner till gymmet för att jag skämdes sist,
så kände jag - Nej nu jävlar ska jag ta på mig mina nya feta Nike löparskor
som jag köpte på LÖPLABBET för tusen spänn o springa en runda runt kanalen.
Ja säg det om ni vill, jag är väl lite dum i huvet I guess?
Man ska inte träna när man e sjuk.
Ska jag va helt ärlig så har jag inte känt mig sjuk på 4 dagar.
Jag går på pencilin bara. Jaja. Jag e inte smart jag vet.
Men skönt va det.

Resultat 3 rundor á 35 min :D
Jag känner mig alldeles hilarious skön i kroppen just nu.
Endorfinerna sprudlar och jag hade kunnat springa 3 runder till.
Jag tror man kallar det - BEROENDE?
Helt fucking underbart i denna sköna värmen.
Solnedgång och värmen lixom börjar lägga sig och bli lite svalare.
Solbrännan bränner lite och svettet rinner.
Flåset kommer och hela kroppen njuter.

I FUCKING LOVE IT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0