L e e

Hej.

Va bara tvungen att skriva ut hälften av komentarerna av tattueringen.
Mest för att det e skoj.
Och ganska kul att man får feta props av den.
Jag ångrar mig inte en sekund :)
LOVE IT!!



Klockren tatuering!

Pretty Cool Tattoo anyway. Clean Clear simple and stylish.
I'm usually not a fan of tattoos but yours was interesting. Oh and I also like paw tattoos.

fan vad jag diggar din tatuering...

Hej Gillar verkligen din tatoo =)) As coolt =)

Snygg tatuering =)

Cool idé på tatuering...:)

jag måste säga att det var den estetiskt mest korrekta tatuering jag sett i hela mitt liv. BRAVO!

galen tatuering:P

Måste ju bara säga att tatueringen är ju ganska fyndig :)

jag är väldigt svag för snygga tatueringar på tjejer.
speciellt om de är noggrannt utvalda. så...ja vad skall jag säga...bravo!

Klockren tatuering!

Snygg tatuering =)

nu skulle jag vilja skriva ngt coolt o roligt, men är helt blank i skallen.
grymt sexig gaddning, klart bättre än jeansen ;-)

Vill bara säga att du har en riktigt skön tatuering .. =)


Bara hälften av komentarerna.
Kolla matchen idag. Spanien vann.
Klart man hejja på dom =)
Hatar Tyskland för övrigt.
Ingen rolig match för övrigt heller....
Va och åt med Joz o Max på Debban.
Jätte gott faktiskt.
Bråk med massa araber i Folkets park. LOL.
bla bla bla bla. kebab yalla yalla. bla bla bla.
DET VA DAGENS KOMMENTAR!!!!! :D
Sen frös vi och gick hem till Sophie och såg slutet.
Hem. Trött. Nu sitter man fast här som vanligt.
Mindre roligt.
Städning och träning delux imorgon.
Ledig dag.
Middag kanske? :D

Nu ser sängen inbjudande ut.
Puss i ljumsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0