* l a m p a n

Jaha....*pustar ut*
En söndag.
Singel Söndag.
Alltid EXTRA ensamt på söndagar.
VARFÖR?
Det e ju som alla andra dagar?

Har iaf fått både frukost och hjälp att sätta upp min
antika lampa av exet kexet.
Tack, vet inte va jag gjort utan dig.

Telefonen är tyst idag =(
Stor städning nu.
Ändrar om lite.
Yoga halv 6 ikväll.

Igår hade man lite ångest.
Men jag får helt enkelt skylla mig själv.
Vilken jääääävla midsommar.
Den slog iofs inte förra midsommar, men jösses alltså.
När jag dricker lämnar jag VERKLIGEN hjärncellerna hemma.
(nog ganska många som gör de)
Men dom återkom inte förrän idag.

Igår satt vi i Folkan - Sophie, Maria, Lasse och jag.
Dom snacka. Jag låg mest och lekte med Astrid.
Hon och jag var på samma nivå igår kände jag.
Vi bara satt och drägglade och gnydde. HAHA!
Min hjärna va inte alls på plats. Jag va disträ som fan.
Mina tankar fumlade runt på annat håll.

Men jag kan fan inte fatta. Hundtricket.
Det funkar verkligen.
Jag MÅSTE skaffa hund.
Jag ska låna Astrid lite ibland hahahaha.
Valpar e bäst.
Vi snacka om att skaffa företag för dom som har svårt att hitta någon.
Skaffa en valp så svärmas det med folk.
Det e ju sant. Helt sjuuukt.

Nej. Jag måste återgå med städningen.

Ibland önskar jag att jag hade mer känslor.
Ja nu undrar ni hur, eller hur?
Ja jag har ju så klart känslor, jag är ju människa.
Men jag kan ligga där, iskall.
Vad hände där?
Jag som är så varm eg.
Nej då tar dom o trampar på dom...känslorna alltså.

Nu drar jag.

Knull i röven hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0