G y n n i n g

Jag äääääälskar Carolina Gynning.
Jag måste ju bara påminna er.
Hon och jag hade blivit så bra vänner.
Hon e ju bara så jäääävla skön.
Jag önskar jag va som henne.
Satt o kolla på hennes program.
Blir alltid på så bra humör när jag tittar på det =)



Ganska gammal bild.
Men hon ääääär så vacker =)

Sen fick jag en kick idag av panter tanterna!
Helt hilarious.

Började med dagen att jag var : Sjukt uttråkad som vanligt!

Va på gymmet.
Sola.
Gjorde ärenden.
Träffa Maja istan.
Sprang in i Johan och Chambers.
Maja och jag gick till Möllan.
Johan och Chambers hängde på.
Mycket trevligt, sjuuukt länge sen jag träffa Chambers.



Maja o Chambers



Jag och Johan

Maja och jag gick sedan vidare till Rådhuskällaren.
25 kr ölen.

Träffade Panter Tanterna (Lena från jobb och hennes 2 väninnor) och Elina.
Jag kan säga som så här att när vi var på väg dit kände jag att :
"Nja, hänga med ett par tanter o dricka öl e väl inget jag e på humör för"
Men efter att varit där en stund och lyssnat på deras samtal
så skrattade jag och kände en styrka inom mig som sa till mig 
att jag klarar mig bra, och jag känner mig självständig.
Man känner väl sig svag då och då, men i helheten så krossar ingenting mig.
Varför ska jag känna beroende av någon annan?
Kan ingen annan känna beroende av mig?
Eller man kan ju vara beroende av varandra tillsammans? (till en viss gräns)

Och Lenas vänninas ord :
"En stadig ekonomi på egen hand och en dildo så klarar vi oss kvinnor alldeles utmärkt."
TRUE!



från vänster: Maja, Lena, Elina, Jag och Lenas väninna (namn okänt)



Lena och vännina nr 2.



fan man ser ut som et jävla ghettobarn med det bandet i huvet,
men jag kunde fan inte få min lugg på plats och palla inte med keps.
jaja...

Min första prioritering just nu är TRÄNING - igen!
Sen va det iallafall hemgång för mig.
Lagat vegetariska grönsaksbiffar.
Och nu e det sängen som gäller. Ska upp kl 05.
Imorgon är det matchen som gäller i parken =)
Sverige - Ryssland. Ska bli kul! :D

Jag ska ev hänga på Maja till Reggea festivalen i juli 2 dagar.
Hennes pojkvän spelar i band tydligen.
Så vi hänger på dom och ska bli sjukt kul att lära känna nytt folk. =)
Och komma iväg på festival!!!
Ser fram emot det som fan....

Nu ska jag "klara mig utmärkt som kvinna" HAHA.
Godnatt på er. Sov gott, det ska jag göra.

Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0