G a y - v o d k a



Vi har äntligen fått den limited edition av HOMO GAY VODKAN i Tax-Free butiken.
Jag vill köpa den, hade velat köpa den till min bästa vän Anna.
Med tanke på att hon e gay. Den e så fiiiiiiiiin...
Men neej det får jag inte. =(
Hatar EU!!



För övrigt så har jag och Rebecka klottrat på en bil inne på flygplatsen idag.
Och, nää det e inte vi som har klottrat allt.
Det hade kanske varit liiiite mkt. HAHA!!
Jag skrev över hela fönsterrutan, men det syntes inte så mkt ju :P



Köpte en cowboy hatt idag på jobbet.
Fundera på att ha en cowboy fest snart. Hade varit fett. :D
Va tvungen att prova med mina pilotbrillor. STENCOOL!



Igår när jag storstädade så hittade jag inte katten.
Hon va borta skit länge.
Hon hatar min dammsugare, och då gömmer hon sig.
Hade tagit ner min extra madrass och där hade hon gömt sig.
Jävla knast, som jag skratta! :D

Nu är detta dagens uppdatering.
Blev mkt skrivande igår, ska sova lite nu hade jag tänkt.
Fick endast 3 timmars sömn i natt.
Trött som ett as.
Jag hatar att jobba morgon. HATAR!

Föresten, en sak till som jag hatar är :
Omogna eller övermogna avokados.
Och att skala räkor, det tar så lång tid och sen blir det nästan inga räkor kvar.
När något fattas i kylen under matlagningen.
När det blir för mkt disk

Många i-landsproblem.


EN sak jag älskar är att gå på Johans Body Pump pass.
Alltid så bra humör :D
Skulle få bilderna skickade till mig av Göran.
(Från Schlager Body Pumpen)
Kanske vågar lägga ut dom här?
Dom skulle tom lägga upp dom på hemsidan.
E dom fula ska jag stämma dom HAHAHHAHAHAHAH!!
Man e fan inte vacker när man tränar..

Oh. Nu ska jag hoppa i sängen.

Puss alla






Kommentarer
Postat av: Hartler

De bilderna måste jag bara se!

Hoppas att de är bra, annars så tappar han sin Olsson status totalt =D

2008-06-23 @ 23:08:03
URL: http://hartler.blogg.se/
Postat av: Lee

Johan är bra, men gay! Fast jag har inte fått bildena än. Sa till Johan igår att de va jag som e Lee, Max kompis! Haha! Roligt va? ;)

2008-06-24 @ 16:00:55
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0