f u n d e r i n g a r

Jag stör mig lite på lönnfeta snubbar. Vet inte varför.

Sen stör jag mig på mitt batteri på mobilen. Det piper hela tiden.
JAAAA JAG VEEEET DU DÖR SNART - GRATTIS!!

Ska jag någonsin skaffa hund, så ska det fan va en fransk bulldog.
Eller en mops. Jag döör så söta dom e, men dyra.
(Sophies och mitt hund snack idag)

Jag hatar att hosta. Jag har sjukt svårt att andas.

Att sola och slappa e fan livet. Jag älskar värme.
Synd att man inte kunde ligga i parken med någon man gillar.
Och bara myyyysa.. Mmmmm...

Funderar även på att diska. Fast jag vet inte riktigt. haha.
Sjukt lat här hemma för tillfälligt.

Vill träna. Men kan inte. Det suger. Fattar ni? SUUUUGER!!

För övrigt så fyller Dejvid år idag, han har kommit hem från London.
Så man får väl se om man hinner se honom något innan han försvinner dit igen.

Behöver nog vattna blommerna också....

Skulle behöva lite sex faktiskt. Alldeles för länge sen.
Eller nöjer mig med lite hångel iaf. ;)

Ikea som gäller imorgon med Zanna.
Köpa presenter och till mig själv hade jag tänkt :D

Massage 1 timme, på Kiropraktier kliniken kl 10.10
Ser fram emot det fruktansvärt. =)
Bokar väl in en kiropraktor med weee

Torsdag e det vaxning. Alldeles för länge sen det med. Så dejligt!

Nej nu har Lasse varit här, köpt min gamla mobil och stanna på en kopp te.
(och då menar jag iiiiinte uttrycket)
Och nu är det BINGEN som gäller för mig.

För övrigt så e jag sjukt sugen på att tattuera mig igen.
Foten är nästa moment... =)

Njaaa.. Godnatt allesamman.
Puss i ljumsken

Kommentarer
Postat av: L@dde

Jag håller med dig på tre av punkterna, vilka får du själv gissa :)
Karaoke på Lorensborg, deal!

2008-06-03 @ 11:00:31
Postat av: MammaBitte

Fransk Bulldog & Mops...men Lee!!
Det är den fulaste hund som finns...
Har svårt att ens titta på dem...
Ihoptryckta och krympta djur...stackars dem!

(Förlåt, Lee´s kompis som har en sån) Men det är vad JAG tycker. Tragiskt barndomsminne med en rääälig Bulldog som jagade mig och min kompis när vi hade pallat äpplen i en trädgård...och utåtstående ögon hade den med...tvi!!! Vilket MONSTER! Take care in the fucking lovely sun... :O)

2008-06-03 @ 12:57:05
Postat av: Lee

Men mamma, Astrid e en boxer, ingen fransk bulldog. Dom e sjuuuukt söta. Måste lägga upp bild på dom bara för det. =) Jag gillar deras intryckta trynen. Dom blir så fuuuula så dom e söta lixom. =)
Och Ladde, jag tror jag hänger med på va du tänker på :D

2008-06-03 @ 13:16:22
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se
Postat av: MammaBitte

Klart jag vet att Astrid är en boxer...:)
Men bulldogar o mopsar är av samma 'släkte' som såna där fuuuula perserkatter som ser ut som om de sprungit rakt in i väggen...snacka om utbrända!!! Hahaha
Jo,du...och så saknar jag dig gumman! Bara så du vet :) Kraaaaaaaaaam

2008-06-03 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0