D a g e n s

Dagens frisyr: bara vanlig sleden toffsa jävel haha

Dagens smink: osminkad
Dagens ord: MIN RÖV!

Dagens klädsel: baggy shorts och gult boxar linne

Dagens vill ha: Mys.... Kramar... kärlek...

Dagens materiella vill ha: Nya sommar skor, en BH utan band 
Dagens jobbiga utgift: Ny cykel kedja för 270 kr

Dagens tråkigaste: Känner mig ensam =(
Dagens köp: 2 kakpaket för 22 kr. Vet inte riktigt om det va dagens köp direkt, enda köpet dock.
Dagens mat: Hemma lagad Kycklingburgare

Dagens mående: Trött, lite mysig men ingen att mysa med .....
Dagens beroende: Mat?
Dagens händelse: Mat lagning, Cykel lagning, cykling till SkoPunkten med Sophie, 
                                   sen låg jag med katten i parken en stund och sist färgning av ögonbryn.



För övrigt idag så har det varit mkt snusk prat.
Den där jävla glassen har kommit på tal igen.
Jag vet inte hur många gånger diskutionen har blivit nämnd.
Men det e ingen som gör något åt saken.
Nu har jag bestämt mig.
VI MÅSTE GÖRA DETTA NU!!!
(varnar alla känsliga läsare)

CALIPPO MED KUKSMAK!

Jag menar, alla glor ju redan som fan när man sitter där och suger på den.
Så varför inte med kuksmak, eller forma den som en kuk?
Jag hitta en bra bild för ett tag sen.
Har haft den i bloggen innan.
Men den e ju HILARIOUS så...



Sitter just nu i min mööööörka lägenhet alldeles själv.
Katten dampar omking.
Har iaf fått bytt till mina alldeles nya påslakan.
Hade behövt köpa nya lakan med, katten gör hål i alla.
(fråga mig inte)
Ska bli skönt att krypa ner under dom nybäddade påslakanen.
Imorse vaknade jag tvärs över hela sängen.
Ja, ganska tråkigt att sova själv så får väl ta så mkt plats som möjligt?
Jaja jojo, ska sätta på en film eller nån serie nu och lägga mig i bingen.
Sen somnar jag väl gott.....?
Sov sött allesamman.

Fasar inför fredag, då e det jobb som gäller :(
Puss på ballarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0