B o w l R i d e r s

Jag blir så arg.
Jag hade sett fram emot att sitta och glo nere på Stapeln.
QUICKSILVER BOWLRIDERS börjar idag.



Ja, men inte en jävel vill dra dit.
Och imorgon börjar jag jobba igen. =(
Hade sett fram emot att dra till Amore på efterfesten på lördag eller söndag!
Och jag slutar
23.30
Jag kan ju iofs fråga om man kan gå hem tidigare....
Men fan alltså...

I onsdags va det dricka och fotboll.
Hängde med Emelie från jobb, åkte till Lödde med hennes polare och shoppa.
Sen så va det hem o göra sig i ordning.
Sen va det FOTBOLL Sverige - Grekland.
Och det blev så klart 2-0 =)



Så här började kvällen... Puhja...

Blev en hel del dricka och jag, Emelie och Johan gick sen ner till Debban.
"vi stänger om 30 min"
"ja men då hinner vi med en drink"
-LONGISLANDICETEA TACK! (nr 1)
Innan det :
en vodka stor vodka redbull
2 st 8,5 cider
1 lime cider (4.5)



Utanför Debaser hittade Johan en tvilling. Kryckpojken!

Emelie går hem, Jag och Johan är på väg hem.
Går då förbi Crown...Gratis inträde.
Tog 2 röda så var vi inne direkt =)
2 st LongIslandIceTea senare va man paggad o glad.
Och va hemma kl 04 typ.



Igår hängde jag bara med min ANNICA och va bakis.
Hon städa som vanligt.
Sen åt vi Vattenmelon och Pizza.
Sen drog vi till Ikea med hennes brorsa.
Jag fick inköpt en matta som jag ska ha under mitt fina bord.
(hon köpte likadan fast i grön, såg ut som en gräsmatta, sjukt ball)
Lite problem att komma hem med det dock.


Men som Gunde säger:
- INGENTING E OMÖJLIGT!!
Och det gick skit bra... fina fisken !!
Tog den på biken. ;)

Igår kväll fick jag oväntat besök.
Och filmtittande. Kul. Men ja. Ska inte skriva för mkt här.
Oh jag e så arg för att jag inte kan va och titta på Bowlriders varje dag.
Har varit det varje år nu. Vaffan!!!

Nu tänkte jag bege mig till gymmet.
Första gången på 2 veckor typ.
LYCKA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0