V o k a b u l ä r

Hej igen era små fittidioter!!

Ja, så kan mitt vokabulär se ut.
Har nog fått det konstaterat skriftligt på min resa att jag svär en hel del.
Och större delen av den, lägger jag inte tanken på.
Ett och annat ord kommer ut ur munnen,
men vad bryr jag mig? Jag e vulgär okej?
Men efter semestern så skrattar vi högt.
Jossan har ner skrivit mina fina ord jag kan skrika.
Typ som Tourettes syndrom eller nått. hahahhahahahaha,.

Knotthoror

Idiotfittor
Hattfitta
Knotthoror igen ( jossan full)
fågeljävel
Pannfitta
slampjävel
Kebabfitta
skjortfitta
Lee, ditt fräscha skaft (Niklas - mkt skoj den där)
Aj som fitt helvetet i skaftet (Niklas)

Ja det va det de, nu ska jag snart hämta min nya soffa.
Mys.
Mjau.
Over and done.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0