T r ö t t

Scrolla ner till EMO SEMESTER och se några fåtal bilder från Roadtripen.

Sliten.
Trött.
Vill bara bli omhållen.
En natt. En dag. En livstid.
Aldrig släppa taget.
Och tycka om det igen.
Trivas med det.
Just nu är jag bara arg.
Frustrerad.
Vill att tiden ska stanna.
Stå helt stilla.
Inte ett ljud ska höras.
Gatan ska vara helt tyst där ute.
Skallen ska sluta snurra.

Ögonen blir tyngre.
Vill sparka o slå på någon.
Tänker bara på en sak just nu.
Alla andra utom mig själv.
När ska JAG ha tid till att tänka på mig själv?
Jag är en stor HJÄLP till alla andra.
Problem hit, problem dit, alla snackar av sig.
Men när ska jag få öppna MIN käft?
När är det någon som lyssnar på mig?
Jag hade iofs varit jätte svår med det och ignorerat dig.
Men ett försök duger för mig.

Ibland tänker man bara inte och släpper allt runtom.
Ibland blir jag rädd över mig själv att jag gör det.
Ibland tänker jag inte alls.
Det är skönt men ångesten av att släppa kontrollen över mig själv kommer sen.
Jag hatar att inte veta var jag står någonstans.
Barndomen som börjar klia på ryggen.

Semestern gjorde inte så mkt ändå.
Fast träningen och bantningen är jag igång med nu ändå.
Tonfisk för andra dagen nu.

Vill krama någon nu.

FAN VA GAY att My gick.
Hon är bäst på att kramas =) (och hångla haha tsssss)

Säger godnatt till alla mina kära vänner.

Puss



Här e jag som liten och mamma som ganska mkt yngre.



Jag försöker lära mig att sminka mig med mammas smink.
Måste varit hilarious att se sin dotter göra detta?
Snygg blev jag hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0