S k ö n S ö n d a g

Lördag:

Det har varit en seg start på dagen.

Lite sömn som vanligt.

Drabbades av riktig ångest på jobbet efter ca 30 min.

Var tvungen att gömma mig på toaletten en stund.

Dessutom så snodde min supervisor min telefon en stund,

För han kom på mig att jag skickade sms.

(Jag i ett nötskal)

Men jag får skylla mig själv när jag e lite ivrig ;)


När jag sen fick hänga lite med Robban blev det bättre,

Han peppa mig och sen hängde vi alla raster typ.

Sista rasten satt vi och spanade på kvinnliga passagerares skor.

Högklackat. Jävla Robban, han fick mig att börja spana med ju!

Sjukt ball o härlig man den där Robert. (och sjukt pervers haha)

Fast det e bara så jävla härligt att han e så öppen med sånt.

Nu e han ju förvisso 45 år och inget jag e intresserad av direkt.

Men jag gillar när människor är ärliga o rakt på sak.

Feta props till honom!!


Söndagsmorgonen: kl 6 bestod av jobb. Illamående.
Mer illamående och kroppen skrek efter sömn.
Varningstecknen flashade förbi mina ögon.
Jag gick hem. Sov. sov och sov. Mer illamående.

Vakna. Mådde bättre. ALVEDON!!!
Fick lite ont i magen av en annan sak.
Nästan lite småpanik. haha. ;)
Cyklade ner till stranden.
Paniken försvann efter en stund.
En ganska bra fortsatt söndag faktiskt.
Var lite svag av vätskebrist och lite lost.
Gnällig av att inte ätit något.
När jag väl fick mat i magen så kunde jag inte äta :(
Men för övrigt så var det en bra söndag utan bakfylla och ångest.
Sol, sandstrand, cykling, glass, insekter, mat och cider. =)

Idag : Nyss hemkommen ifrån en cykel tur från Lomma beach.
Ja, det va lite smådrygt att cykla hem iaf, dit va inte så farligt.
Vi blev RIKTIGT solbrända idag.
Badat fick man gjort några gånger.



Hittade ett sött kärlekspar på Annas klocka idag på stranden.
Dom  små nyckelpigorna gökade loss alltså... =)



Maja o jag på vår hemväg från Lomma.

Sen var det IKEA med Anna o hennes mamma.
Fick handlat ett överkast o 2 kuddar till soffan.
Ska klä den i svart för tillfälligt.
Hämta datorn hos Moster Eva (igen).
Därför jag inte har skrivit här på ett tag, för datorn har krånglat.
TROJANSK HÄST (virus skiiiiiiiit) som raderat allt skit på datorn.
Antagligen det jag hade innan med... =(
Så går det när man surfar porr Lee. haha. (skämt o sido)

Ja som ni märker så gillar jag ju att skriva,
och måste nästan dagligen skriva av mig.

Jag är en "CARRIE" i Sex&TheCity.

Men frågan är då. VAR FAN ÄR MR. BIG????

*ganska frustrerad nu*

Just idag känner jag mig glad, och känner mig friskare än igår iaf.
Lever ett lyckligt liv för tillfälligt, med musiken som pumpar i mina öron.
Jag njuter fullständigt av att bara sitta i solen och njuta med sanden mellan tårna.
Stranden är nog det enda stället som inte gör mig rastlös för tillfälligt.

Är allmänt trött på festandet och allt det ytliga skitet som finns där ute.
Vill ha mer än det... Men ja... vad ska man säga....Svårt!
Jag tar allt med en klackspark nu för jag orkar inte längre.
Avslutar här innan jag säger för mkt.


Sitter här med en massa räkningar.

Snart lön. Fett härligt.


Jag kan ju skriva en sak som jag faktiskt inte tänkt på, på ett tag.

Jo att jag numera är helt rökfri. Stolt! :D

Peace out everybody SNOKARE :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0