S p r a y



Nu jävlar ska man inte vara GUL längre. =)



Nathalie väntar tålmodigt. Med koffein i kroppen blev hon som ett barn =)
Så söt så...



Fääädig blonderad. =)

Har sovit dåligt under 3 dagar. Men nu är jag pigg.
Suttit vid datorn resten av min lediga dag när jag var klar hos frisören.
Nathalie följde med mig hem, vi laga mat (kyckling burgare)
Sen har jag fixat ett SPRAY DATE konto till henne.
Hon var överlycklig o fick upp hoppet igen =)

Jag måste faktiskt vara helt ärlig och säga att Spray är jävligt bra.
Det var kul faktiskt.
Men jag har lagt ner det nu. Fast visst har jag det kvar.
Jag orkar inte längre. Inte nu iaf.

Dags att sätta på någon kärleksmovie och tycka synd om sig själv att man är ensam igen.
Helt sjukt att jag kan vara sällskapssjuk.

Snart dags att åka.
Måste packa det sista i resväskan tror jag.

Godnatt.

Puss i ljumsken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0