S o m m a r ? ? ?

Det sägs att sommaren ska komma "tillbaka" nu i dagarna.
Helt ärligt?
Jag litar inte ett skit på vädret längre, iaf inte i Sverige.
Var har denna sommaren varit?
Sån tur e så var det sjukt fint väder när jag var sjuk, och lite under semestern.
Så jag e rätt nöjd, men vad hände med resten av sommaren?
Hoppas på bra väder nästa vecka.
Iaf nästa måndag =)



Här har ni mig, när jag leker rolig med mitt fina mörka hår på stranden i Lomma.
Och kör Zoolander posen.
Ja då var vädret fint. Och jag var mörkhårig.
Uh, börjar redan ångra mig... pust...

Ska vara hos frissan om en timme. Blir det inte bra så DÖDAR jag henne.

Imorgon drar jag till Dublin med STÅLFARMOR!
Och då ska vi gå på Gayklubb!!!!
Så jävla fett. Min farmor e så hipp =)
Och det va inte ens MITT förslag :P

Till en annan sak...

Jag har en bra känsla i magen på det här.
Hur kan man ha det redan?
Känns ganska patetiskt att ha det men jag tror på att det kommer gå bra.
Det nästan pirrar av tanken bara.
Jag hoppas, hoppas, hoppas....

Smell u later.

Kisses

 Här kommer dagens video...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0