R o a d T r i p

Jag gillar inte att bli testad.
Låt mig då hellre vara istället.
Och testa någon annan.
Fast det kanske e det som e part of the game.
Just nu kryper jag in i mitt skal.
Väck mig inte förräns klockan har ringt.
Oj telefonen ringde. Genast på bättre humör. :)

Nu blev jag lite pepp på "måndagsklubben" igen.

Har varit på roadtrip idag.
Jag älskar mina vänner som ställer upp när jag mår dåligt.
Att vara ensam när man e deppig e inte kul.
Jag har kanske inte varit den socialaste typen idag.
Men visst har vi fått sett ett och annat.
Max fick mig att skratta några gånger också, han försökter verkligen ALLT!!




Stop nr 1. Hunden ska kissa.



Stop nr 2. Åhus. Mat. och fotografering med Absolut flaskan! (ett måste)



Oh vilken Absolut flaska detta e... själva verket en kakelugn faktiskt. :D


        

        



Stop nr 3. Vinslövs BANGOLF KLUBB! Ett måste!!
Tog lite tid att hitta dit dock, men värt var det. HAHA.

Nu ska jag bajsa sen ska jag göra mig i ordning.
Imorgon är det Tivoli som gäller och i helgen e det roadtrip igen.
MEEEED CAMPING. KUL att det blir någon semester ändå trots allt.
Slippa allt hemma. Bara jobbigt.

Over and done.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0