P l a n e r :D

Maja kom o underhöll mig igår.
Kolla film, åt snacks och snacka skit.
Efter filmen så bestämde vi oss "PÅ RIKTIGT" att åka till
antingen Las Vegas eller till Mexico. Vilket som.
Så nu har jag att spara till.
Mycket att fixa. Och det blir av. Äntligen någon att åka med!!!!
Skulle det va så att jag inte kommer kunna spara ihop allt så får jag ta ett lån helt enkelt.
Skiiiiter i vad alla andra vettiga människor säger.
Miche kom förbi och snackade lite skit med oss i min stora soffa.
Vi drack några öl och lite Dooleys.
Maja o jag somna på soffan, Miche var borta.
Jag gick o la mig i sängen, vaknar kl 07 av Majas alarm.
(Hon vakna inte själv) Stackaren skulle jobba. haha.
Jag är så glad att jag bara hade velat ta ett lån nu och dra.
Men ja, sånt går ju inte i denna världen.



Denna bilden har inget att göra med min text.
Jossans bild. Tyckte vi såg så sommarbruna ut på den så
va tvungen att lägga in den. :D







Moi happy och i bakgrunden ser vi Joel. Måndagsklubbs kvällarna.
Blir nog ingen måndags klubb för mig på ett tag. iaf inte med alkohol.



3 bomber ;) eller som Marcello hade sagt : BOBBAR BOBBAR BOBBAR!!




Roadtrip bilden med hur vår väg såg ut...
Hemma bygge. fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0