M å n d a g s K l u b b e n

Ja jag kommer skriva korta resumerer från denna kvällen.

Jepp jag sitter hemma själv efter en kväll ute.

Halvdåligt humör.
Mycket folk hemma hos Max, kul med typ 20 män o 5 tjejer. =)
Trevligt umgänge.
Vidare till Etagé med Sophie & co.
Hon försvinner med sin man givetvis.
Ensam står jag med de andra grabbsen,
känner mig som "one in the gang" att ragga brudar. :S
Kanske "sådär" känsla för mig som inte e på topp... Men jag flumma mest omkring.
Åldersgränsen va inte så hög där inne, 18 max haha.
(ännu värre)

Dessutom fick jag sprutat champagne över heeeeeeeeeeeeeeeeela mig.
Jag kunde inte se något på över 5 min, med tanke på att jag fick det i ögonen.
En brud hjälpte mig med papper.
Sooooom jag lacka.
Sen efter det kommer Sophie och ser "sexy eyed Lars från sthlm"
Och skvätter heeeeeeeeeela ölen över mig.
TAAAACK. Konstigt att man lukta hallon. Uggggg...



Lars o Joel. ;)

Känner att dom enda som fick ragg där inne hade blondt lååångt hår,
sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt korta kjolar, och sinnes höga klackar.
Själv kom jag i "baggy", sneakers och en tubtop. Det räckte inte tydligen.
Ska man behöva klä sig så för att få ett ragg?
Tydligen. Men nej tack, inget för mig.
Folk får helt enkelt ta mig för den jag är. Hmmmm.. Eller inte?
Men nu kände jag att nu gick gränsen.... IGEN....!!!!

Nej, jag säger som så här.
Efter semestern, är det ordning o reda på mig igen.
På torsdag bär det av på roadtrip.
Vi ska tydligen köra långt upp sa Max idag.
Niklas nämde en festival med tanke på att jag sa att jag ville att det skulle "hända något".
Vi e ju full bil.
Hade dock varit roligare med fler med tanke på att jag är 3:dje hjulet.
(som vanligt) Pust. Jag har ett tremanna tänt själv. Hmmmm...



Joel, Jag och Lars på dansgolvet.



Max vs Hugh Hefner.



Svenne och jag på dansgolvet på Etagé.



Systrarna Grene. Hmmm vänta. Nej Andersson.
Sophie och Jossan.

För övrigt så fick man "fingret" av en person.
Rakt av bara sådär..... Tack?
Antar att jag förtjänade det för att jag stod o snacka med någon eller ???????
What´s the deal där lixom?
Man kan inte be någon att dra åt helvete när man inte vet en orsak / förklaring till något.
Oh shit va jag får spel.
Hata mig snälla,  I don´t fucking care ok?

Jaja. kl är 04.14 nu. imorgon ska vi till Tivoli i Dk.
Så. Got to go sleepin. Alone. Again.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0