K o n s t i g V e c k a

Veckorna blir allt kontsigare och konstigare.
Jag är rent ut sagt störd.
Börjar känna mig lite som en crazy fuck typ Carolina Gynning
som gör massa hyss om nätterna och fullständigt skiter i vilket.
Sömnlösa nätter, hårda arbetsdagar och nu börjar jag det med semester.
Finally!
Igår var det drinkar på Debban som satte igång en.
En "Is she weird", en "HallonMojito" och en "Frozen Strawberry Daquiri"
Och innan, nån öl o cider, lite cykling genom stan....
Vadslagning om vem som lagar bäst mat, och andra weirdo stuffs.



Idag är det åter igen drinkar hos Zanna efter jobb.
Sitter i jobb kläder.
Brottning med hundar, sitter o lyssnar på när  Wiktor sjunger "I´m yours"
Lyssnar på "förhållande tjaffs" som man e glad att man slipper.
Imorgon är det drinkar än en gång.
Singel tjejerna på jobb och ett tu tre så tjo på lyret igen.
Mycket sprit lige pludsligt.
Jag älskar drinkar.
Imorgon ska jag hämta min älskling. MIN DATOR!!! :D
Och söndag e det lugnt. antar jag.
Snart får jag min nya soffa, då e det filmkvällar... ohhhh....
Nej nu e det sömn på soffan som gäller.

Puss o smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0