E M O S e m e s t e r



En vecka går snabbt.
Speciellt när man har roligt.
Fast jag har mest samlat mina tankar.
Och ja, det gjorde nytta.
Jag är Lee igen. Finally.
Jag pissar på alla som inte bryr sig om mig längre.

Kom hem idag från en 4 dagars camping semester med mina vänner.
Där jag var femte hjulet. =(
Jo, det va ganska jobbigt emellanåt, men jag e härdad.
En äventyrlig roadtrip som var spontan och galen.
Bilder orkar jag inte lägga upp, de e alldeles för många.
(Kommer på Facebook istället hehe)
Fast det blir väl några stycken ändå.

Resan har bestått av: Bilkörning, kiss&bajs pauser (mest bajs)
Äta, (sjukt mkt äta), prata om EMO´s, bygga tält och dricka sprit.
Typ inget annat. Och många "bävernävrar" också..hahahaha...

Har världens roligaste toalett video =)
(älskar fyllefilmning på dassen)
Det är söndag idag, min moster har varit hemma hos mig sen kl 20.30.
Kl är nu 02. och hon har försökt fixa min dator.
Vi gav upp runt 00.00 och sa att jag ska lämna in den istället.
Samma minut så funka den. Så nu håller jag på att uppdatera allt.
Vilket tar tid.
Och den funkar.
Vet inte riktigt vad Glenn gjort med den... Hmmpf*

Jag fundera på lite sömn.
Har inte fått allt för mkt sömn de senaste dagarna.
Men det har varit en lugn och trivsam "semester".
Mer om det får jag skriva om imorgon, jag är glad att vara hemma igen dock.

Trivs i Malmö trots allt, trivs med min säng.
Min rygg gjorde ganska ont efter 4 dagars tältande.
Alla pengar har flygit iväg.
Jag saknar 1730 kr till mitt tågkort som jag ska köpa för jag börjar jobba på tisdag.
SJUKT BRA LEE. Hur fan ska jag göra där?:S

För övrigt så hatar jag killar.
Helt jävla funtade allihopa.
Jag hoppar stort på dom.
All or nothing tack.
Men det e bara för att jag blivit en bitter EMO Lee!

För övrigt så fick jag ett sms från Ibiza.
Jag blev ganska arg, varför vet jag inte.
För att jag själv också vill utomlands kanske? Grrrr...


HEJA ESLÖV!



Max och jag på vägen hem, glada emos!

     
Tättö - Loftahammar              Göteborgs bus               Stranden i Tättö   
     
 Fylle tattarna i Jönköping     Tättö by night                Göteborgs hälsning

     
Me and miss Tättö   GhettoGangstaBitch        Grillning i Jönköping

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

host host Det heter VOKABULÄR...hehe

2008-07-14 @ 13:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0