Å t e r v ä n d o

Nu finns det inget återvändo.
Det är bokat.
Fredag morgon kl 10.00 är vi på plats på Eslövs Flygfält.
Jag och Anna.
Jag är alldeles pirrig i magen.
Vi vill inte, samtidigt som vi vill.
Nu är det för sent att backa ur.

FALLSKÄRMSHOPPNING HERE WE COME!

På tal om att ha dålig mage...
Magen har blivit värre.
Har inte ätit ordentlig mat på över 2 dagar.
Det kommer upp igen.
Ingen aptit alls.
Igår fick jag ingen mat i mig alls.
Inte middag iaf, bara typ 2 mackor,
och lite små plock från Lottas pasta sallad.

Så, ja nått fel är det ju....eller?

På tal om fel.
Jag tror dessutom att det är något fel i min skalle.
Jag vet inte vad jag sysslar med.
Från att gå lycklig den ena dagen till att bryta ihop totalt den andra dagen.
E det normalt?
Fast jag fick äntligen ut ganska många tårar, och det var väl på tiden?
Sen fick jag ganska mkt tröst, och de behövdes.

Min mage är sjuuuuukt nervös nu.
Då syftar jag på att jag ska HOPPA UT GENOM ETT FLYYYYYGPLAAAN!

Jobbet kallar.
Puss haj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0