trött

Men.......*pustar ut* Jag vet inte riktigt om vissa läser mina inlägg?
Bespara då "smarta" komentarer om träning.
När jag skriver i tidigare inlägg om att jag VET om att man ska vila.
Och att jag HAAAR vilat. Så behövs det ju inte komenteras igen. Eller?

Jag e fan inte blåst. Även fast vissa tror det, så e jag smartare än vad ni tror.
Mouhahahahaha.... Men det e inget jag behöver visa för ALLA! :P

Ja,  jag har ju lagt ut min blogg för allmänheten och alla kan ju läsa den.
Så jag får väl helt enkelt skylla mig själv.
Jag vet sen dessutom att det e många som inte "TYCKER OM MIG", som läser min blogg.
Men ändå e de inne på ens sida och läser och snokar.
Folk jag har träffat, men aldrig umgåtts med eller knapt ens pratat med.
Och sen finns det ju folk jag inte har träffat heller.......

Frågan e då:  Varför?
Jag själv skulle aldrig vara inne på någons sida och snoka
om jag inte gillade personen i fråga.
Men jag vet inte, det kanske e en "BRUDGREJ"??
Eller så har man bara inget annat liv...?? Asså jag vet inte (??????)
Men det e ju ändå kul att jag kan underhålla någon med "mitt liv" som jag blottar ut.

Att jag var så intressant visste jag faktiskt inte.
Och inte trodde jag att det va så många som läste min blogg.
Jag har ju lagt upp en så sak på sidan och räknar hur många som e inne på ens sida.
Jag har över 6 besökare OM DAGEN. Jag trodde snarare att jag skulle ha 6 besökare i veckan.
Men det e ju klart att man blir glad över att, fast man kanske inte gillar mig,
är så intresserade av vad jag gör osv. Det e faktiskt ganska mysigt :)

Och de som gillar mig e ju bara roligare att de läser.
Fast Lasse gillar ju inte att jag nämner hans namn osv. Men så e det.
Live with it.

För övrigt idag så är det TRÄNING UTAN VILA.... Hahahaha....
Nä skämt och sido. Blir väl Pump med Sophie.
Sen kanske man ska umgås med Sophie efter det?
Not sure men har inte mkt annat för mig...

image348

Over and out fuckers.

Kommentarer
Postat av: sarah

eftersom de var jag som kommenterade antar jag att de var till mig..jag menade inte överhuvudtaget att du e blåst..jag mest bara instämde me va jossan hade skrivit..inget illa ment alls..förlåt om de uppfattades så..!

2008-01-26 @ 08:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0