Tankar som snurrar

Jag tänker nog väldigt annorlunda än andra.
Oftast tänker jag mycket som jag aldrig borde tänka normalt.
Många andra tänker nog samma saker generellt men det e ingen som pratar om det.
Jag tänker nog bara alldeles för mycket.

Ibland kan man bara känna att vissa människor matchar ens liv så bra.
Man ställer sig frågan hur allt skulle vara ifall att...?
Tänk om denna människa hade varit på annan nivå?
Är vissa människor ämnade att vara tillsammans?
Är vissa människor ämnade att misslyckas?

Vissa är bara fula, vissa är bara otroligt snygga.
Så enkelt e det väl bara. Och ingen kan någonsin bli nöjd.
Människan är en otrolig uppfinning. Helt underbar.
Det kommer alltid nya upptäckter med människans organ osv.

Men känslor, det e nog den jobbigaste "uppfinningen".
Man kan inte lita på dom. Man vet inte vart dom finns,
och när dom väl dyker upp så e det bara helt fel tillfälle osv.

Jag tror även på att nästan alla har hemliga "crushes" på någon.
Trots att de har förhållande eller e singlar.
Tror bara att allt handlar om personligheten, och vad man har gemensamt eller liknande.

Det finns något inom mig just nu som förvirrar min hjärna.
Jag tänker inte klart. Jag kan faktiskt inte komma på vad det är,
och det stör mig. Men tanken slår mig och den gör mig rädd.
Men det e bara en tanke trots allt. Men jag anser att tanken inte får finnas.
 

Såååå... Nu raderar jag............

........................................
.......................
.............................................................
..................................
...................................................................................
.......................................................
..........................................................................................................
.........................
........................................................................................................................................................................................

*GONE*


För övrigt så saknar jag passion. På riktigt.
image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0