saknad

Just nu känner jag lite tomrum i mitt hjärta.


Jag saknar ANNAS Kalla och kaxiga humör.
Jag saknar ANNICAS härliga avslappnande sällskap med massa djupa snack.
Jag saknar ELINS Bitchiga men härliga attityd.
Jag saknar SOPHIES mammiga prat.
Jag saknar JOSSANS Jobbiga damp cp humör.
Jag saknar MICHES upptagna och cp/seriösa stil.
Jag saknar LINAS fnäsande och mummlande :P

Ja jag saknar mycket mer i mitt liv, eller många fler i mitt liv.
Men detta e det enda som e värt att skriva om just nu.
Eller ja, ni som e mina vänner för övrigt ska ju inte ta illa upp för de :)

ZANNA DIG BEHÖVER JAG INTE SAKNA LIKA MKT MED TANKE PÅ ATT VI TRÄFFAS SÅ OFTA PÅ JOBB :D

image349

Oooooooooooooh...... ANNA JAG SAKNAR DIG SOM FAN!!!
Hittade denna gamla bilden på oss. När vi festa hos Johan. Haha, det va roligt.
Har du kvar några andra bilder därifrån? LOVE U =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0