Rob and Big

Sitter och kollar på MTV just nu.
Har aldrig sett programmet tidigare men det ÄR sjukt ball.

Rob and Big.

Rob är en vit känd skejtare. Och "Big Black" som han kallas för e hans
så kallade "body guard" och hans bäste vän.
Skit balla e dom. Men den där Rob verkar lite små lam som skejtare alltså.

Men mest för att han verka va lite hobby neger.
Hade han lyssnat på punk/rock eller något liknande istället för rap musik bla.
så hade han nog varit coolare. I mina ögon då med andra ord.
Men annars e han jävligt grym på brädan!

image327

Big Black äger ju hahaha..

Annars så var vi hemma hos mig igår, åt tacos och fajitas.
Japp det blev en mix, så man fick välja mellan kött eller kyckling.
Gott som fan. Sen va det en massa vin och kex med brieost.
Sen kom Sophie och Jossan och 2 av Jossans polare, ganska på lyret.
Och då blev det även Chips och dippa. Miche kom även över en stund.
Avslutningsvis när alla gått så bråkade jag och Lasse.
Jätte skoj. Men det e bra nu och vi har lagat vår egen hemma gjorda pizza.
Kollat på massa tv serier. och varit ikke aktiva en söndag.
Just nu känner jag för att träna så.. ja.. men det e för sent så.

Vi hörs. Later!

image328


Haha I love this Pic...

Kommentarer
Postat av: Cassie

Svar. Jag har fått hjälp faktiskt :)
Men det är lätt att fixa själv oxå. kolla på designadinblogg.se

2008-01-20 @ 20:40:34
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0