Kärlek

Hur definerar man ordet kärlek?

När jag hör ordet så blir jag alldeles varm i kroppen.
Får upp ett stort leende på mina läppar och blir alldeles rosig om kinderna.
Då vet man nog att det är kärlek man pratar om.
Dessutom pirrar det i magen, man känner sig lite osäker och du tänker inte på något annat.

Ibland kan jag känna att jag får spel på min kära pojkvän.
Vill skaka om honom så att han ska förstå mig hur kär jag egentligen är i honom.
Man blir arg och sur istället. Och allt sånt trams och tjaffs utgör bara negativ energi.

Den andra dagen kan jag bara känna mig så underbart lycklig.
Så lycklig att jag bara vill skrika. Typ som ronja rövardotters vår skrik!

AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

I förhållande går ju allt upp och ner, idag är det super bra.
Innan jul va jag på väg att dumpa honom.
Det är nog ingen som förstår sig på mig och han, eller vårt förhållande iaf.
Ska jag vara ärlig, det gör inte jag heller :) Men jag njuter av varje sekund som är bra.
Och försöker glömma de som är dåliga.

Jag har även kommit på att mitt jobb tär som fan på mitt förhållande.
Vilket absolut inte känns skoj med tanke på att jag försöker jobba ihop till en semester
framöver och jag trivs med jobbet och går in för det. Men men....

Att tillägga med träning osv, så blir jag bara fetare och fetare...
och då menar jag fet. muskler väger, ja det visste jag men hallåååå.....
Så på den sidan mår jag riktigt riktigt dåligt. Nu blir det slut med allt sött.
Godis hora. Allt utom spriten. Visst drar jag in på den men fan inte helt.

JAG SVÄÄÄÄÄÄÄÄÄR PÅ DE!!!!

För övrigt var det en underbar nyår. Förutom att jag typ "tjaffsa" med Theres och
Madde, vilket över huvudtaget inte rör mig ryggen med tanke på att jag inte känner dom.
Men jag fick sagt det jag ville säga som störde mig och det kändes bra.
Sen fick jag faktiskt uträtt allt med Annika (Jills kompis) att vi inte har något ont emot varandra.

Och det va skoj. Jag tycker ju faktiskt inte om, om det e någon som inte gillar en.
Vem gillar ovänner? Inte jag iaf. :P
Ja, men det kan vara så att folk uppfattat en som världens bitch, av första intrycket.
Men innerst inne e jag väldigt generös och snäll människa och det vet jag.
Dock inte mot alla, för man kan ju faktiskt inte klicka med alla. så enkelt e det bara.

Men sen gäller detta nästan bara brudar. med tanke på att vi e ju sånna.
UTOM JAG :P hehehhe

image304

Min min och bara min baby. sexig som fan :)

image306

Här har vi jag och min älskling :) Snutte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0