Fem kamp

Nu e vi 14 st inräknade till att FEM KAMPA på min födelsedag.
Det ska bli skoj som fan och jag ser fram emot det enormt mycket. :D
Jag ska bli så full så jag inte vet var jag e..... MOUAHAHAHA!!
Idag har dagen börjat med träning. Verkligen helt utslagen idag.
Blev CORE med Soffan, men det va typ ingenting. 30 min bara.
Värsta jobbiga e nog YOGAN, av allt jag provat. Jösses säger jag bara.
Annars ska man inte göra så mycket nu mer än att städa.
Fick aldrig gjort det igår med tanke på att min dammsugare typ började brinna.
(BLI INTE NERVÖS MAMMA)
Jag dammsugade sen helt plötsligt POFF kom v'ääärsta ljudet och ett stort jävla svart
rökmoln kom igenom utsuget och det luktade sjukt bränt.
Ja den brann inuti. Så det va bara att "HUTTA UD IJENÅM FÖNSTRETT"
Nej jag skämta det gjorde jag inte....
Fick farmors nya idag så jag kan slutgöra min städning.
Sen ska man bege sig ut mot LANDET, till fajjan på "födelsedagskalas".
Ikväll då alltså. Ska väl bli trevligt. Eller ja, vet inte....
Well har inte mycket mer att berätta i detalj om mitt liv idag.
Så mer får ni inte veta. Jo en sak. Jag ska bli full :)
Over and out suckers.

image355



Med tanke på att jag inte kan svara till dig SARA för jag inte har någon sida
att skriva till dig på så får jag väl skriva här.
Och ja jag störde mig på det. Men det e sånna små saker som jag glömmer imorgon.
Så det e inte något att ta åt sig. Men det e inte bara du som skrivit sånt.
Men just nu så ja, det va det och det står jag för.
Men du e inte den första, så allt va inte till dig faktiskt... Bara så du vet!!
Jag menar bara på att JAG VET, och det hade jag skrivit med,
så därför tycker jag bara det e onödigt att kommentera.
Well Well...


Kommentarer
Postat av: sarah

de e lugnt..ville bara säg hur jag menade..=) fattade att allt inte var riktat till mig..eller ja jag antog de..för de hade nog vart lite obefogat i såna fall hoppas jag..hehe-..hoppas allt e bra me dig annars! kram på're

2008-01-26 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0