Fan alltså

image338

Nu orkar jag inte mer.

Har suttit vid datorn, ja jag vet inte hur länge.
Jag har pimpat den och haft mig... Men jag verkar inte riktigt få styr på det ändå.
Eller bilden där uppe vill jag ha över hela sidan.. eller hela headern.
Och min bild på mig själv e lite väl stor. Eller enligt mig e den perfekt.
Hade bara meny raden kunnat vara lite större så hade det blivit perfa.
Men jag fattar inte hur. Har suttit och luskat och haft mig i timmar.

Jag inser nu att jag har blivit en DATANÖRD.
Aaaaaaaaaah... (Jag skriker i Huvet  inombords)
Har fått super bra tips på en skit bra SIDA ← Måste ses!!

Men jag har fått gjort lite. Samtidigt som jag tvättar.
Ska träna snart. Och hemma skiter jag i vilket.
Jobb imorgon, har varit ledig i 3 dagar. Skönt.

För övrigt så surar katten... haha..

image337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0