Drama Queen

Jag har väl suttit och tänkt för mycket idag.

På mig själv, MIG, JAG.
Att jag KAN vara och jag ÄR en DRAMA QUEEN när det kommer till förhållande.

Men jag antar att det kanske är det som ligger i att ha ett bra förhållande?
Jag är snäll och omtänksam och har ett varmt hjärta, yadda yadda yadda.

Men när jag blir rastlös, allt går på rutin och det står stilla för mig så säger jag ifrån.
Jag vill ha dramatik. Jag vill ha hettan. Det e bagateller. Dom blir stora och irriterande...
Jag har märkt att jag vill ha det på mitt sätt. Annars kan det vara...
Vääldigt fel av mig.

Men jag blir rastlös och det måste hittas på något nytt, och görs inte det så blir jag helt cp.
Jag pallar inte med trycket lixom. Jag sitter och tänker på sakerna jag stör mig på,
och sen sitter jag och tänker på det hela dagen.
Om han inte hör av sig så blir jag mer irriterad för varje minut som går.
Och så börjar det....

Kallas även DRAAAAAAAMA QUEEEEEN!!!
Men sen samtidigt kan jag känna att det piffar upp ens förhållande lite att bråka lite.
För sen går det över och allt är jätte bra och så känns det som om man e lite närmre varandra?
Inte alltid dock men ofta.

Nej nu pallar jag inte detta. Ska dra och träna.
Over and out fuckers.

Här kommer en bild som kanske piggar upp en lite.
Kåtar upp en snarare? Eller? :P

image319



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0