Brunett

Har ni sett alla nyfikna.
Lee har färgat sitt hår.
GUUUUD VA INTRESSANT!!!
*Apploderar*

Jag vet vad vi gör. Vi ringer eller skriver till en kompis och berättar det,
för jag tror att hon bryr sig så mycket.
Mouhahahaha!!

Blir en omfärgning imorgon så fort jag fått mina cash
för att det blev en hel del fläckar och ojämnheter när man färgar håret själv.
Men annars e jag jävligt stolt över att ha gjort det själv och att jag vågade ta risken.
Vad som helst kan ju hända när det e så skiftande färger.
Och ja det e meningen att det ska vara rödbrunt.


Följande resultat...

image357

image358

Så nu ser jag ut som min mamma! VA SKOJ!!! *gaaah*

Kommentarer
Postat av: Mille

jag tycker det e fint!

2008-01-31 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0