Blom Katten


Godmorgon!!!

Sjukligt trött, ligger i sängen...

image316

Satt och kollade lite på andras bloggar.
De var så fina och massa reklam på sidan och massa olika kategorier med bilder
bakgrundsbilder, färger, olika texter osv.
Jahapp. här e jag, Lee, Blond och fattar typ ingenting.
Jag vill oxå ha en sån fin sida med iaf annan bakgrund och med andra bilder.

Annars hade jag inte mycket att komma med idag.
Har nyss gått upp, avbokat mitt spinningpass för jag e sjukt trött.
Har tränat 3 dagar i streck så tänkte att jag kunde vila en med tanke på
att jag ska träna imorgon och måndag med.

Så mitt mission idag är bara att laga mat inför 2 dagar fram att ha med mig till jobb.
Sen e det dags för mig att dra till jobb. vilket liv. jippie kay yea Mother fucker.

Här kommer en bild på mig och idiot katten.
Som jag inte tycker om just nu för hon har ätit upp hela min jävla stora blomma här hemma.
Eller nej hon har inte ätit på den. hon har brutit den bara, bara mitt av, alla bladen.
TACK FÖR DEN AP KATT!!!!!!!!

image315

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0