Ändrat om

Så har man spenderat nästan 2 dagar till att ändra om i sin lägenhet...
Det känns lite märkligt för så jag har det nu har jag aldrig tänkt på att jag kunnat ha det innan.
Weird. Men samtidigt skönt att man kan hitta på lite nytt med denna sjuka lägenheten.
JAG VILL HA ETT KÖK!!

Har nyss vaknat, sitter här naked och funderar på om jag ska äta frukost och
kolla filmen jag satte på igår men aldrig kollade klart med Johnny Knoxville.
(Grand Theft Parsons) Lasse har fått Quentin Tarantino boxen av sin syster och filmerna
är kvar hemma hos mig så jag kan sitta och dräggla lite :D

image314

Nu är det vinter. VINTER. Men helt ärligt, vart fan e den vintern förutom kylan?
Det snöade i lördags och var ganska mycket för att vara Malmö. (typ 4-9 cm)
Det va helt underbart när jag kom hem från Köpenhamn mitt i natten och åkte till Åkarp.
Snön var helt oberörd, ingen hade gått i den och det var riktigt mysigt att trampa i den.
Man hörde riktigt hur det knastrade under fötterna och just då njöt jag trots att
mina sneakers och byxor va heeeetl genomsura och kalla upp till knäna nästan.

Dagen därpå tänkte jag att vi skulle ha snöbolls krig,
men när jag sätter min fot utanför huset så är allt borta. Praktiskt taget.
ALLT, verkligen allt hade tinat under natten och allt var bara slask.
Usch vad jag hatar slask.

Jag har ont i min hals, jag är snuvig, och varje morgon blir bara värre och värre att andas.
Nu får jag knappt luft och slemmet i halsen tjocknar.
Börjar undra om jag är allergisk mot min katt.... I hope not. :(
Ska bege mig att simma efter jag ätit frukost och sen ska jag hem igen och sen senare ikväll
är det YOGA som gäller. Det var sjukt länge sen men jösses va jag måste ha det!!

Som jag sagt tidigare, Nyårbilderna fick mig att inse ett och annat.
Men jag har varit duktig. Det enda jag "UNNAT MIG" sen nyårsafton är nån kaka
hemma hos Sophie (chocholate chip) och det var allt. Jag ser mig själv som duktig.
Men jag håller på att dööööööööö...... Det är så jobbigt.

Jag känner verkligen att sockert har gjort mig beroende utan att jag ens kan medge det.
Det är en stark drog för mig och det låter helt sjukt att både säga det och skriva det,
för ni som aldrig varit beroende av nån sorts av godis/kakor/sötsaker förr kan nog inte förstå ......
- Ja men det är bara att sluta, det e ju inte ens gott.
Jo men om man tycker det är gott? Och om man inte kan sluta?
Det är så lätt att bara gå ner runt hörnan och köpa en påse godis när du är sugen!
Eller en chokladbit, och speciellt efter maten när man behöver sockret som mest.

Det låter helt sinnes, men faaan va svårt det e. Men jag har gjort det förr och det e ju bara svårt
i början sen efter 2-3 veckor så lägger det sig. Men jag bantar inte så ni vet, bara lagt av med sött.

I LOVE SÖTSAKER, och jag önskar att jag hatade dom. Att jag inte gilla att äta det.
Att bara reagera när man ser det... Typ... BLÄÄ... Oh vad underbart det hade varit. :D

Nej nu ska jag göra vid mig, äta frukost, simma, och hem och fortsätta städa osv.
Har en hektiskt dag framför mig..... OCH jag är ledig idag igen, fy fan va underbart :)

Puss och knull allesamma :)

image309

My boobs kicks ass. FUCK THEY ARE BIG! Didn´t know that.. really are they soooo big irl?


image308

EVIL LEE...... Ser helt sinnes ut men den va ganska rolig så... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0