Åkarp

Tja ba!

Ja då har man haft ett arbets pass och fick gå hem tidigare och sitter nu i Åkarp.
Mannen står där han ska stå, i köket då och lagar sen middag.
(För vi va så sugna) Blev litta kylling :P
Jag känner mig ganska uppstuttsig och störig idag.

Har varit lagom irriterad på Dan på jobb, men det e en annan historia.
Får spel på folk som tror dom e nått.
Gah, för helvete visa respekt till andra människor!!!
Men sen och andra sidan kan man ju inte gå ihop med alla.

Med att spara in på godiset går faktiskt bra. Har som sagt bara ätit de där små lkakorna hos Sophie.
Och sen drack jag en kall frappuccino från Star Bucks igår som Jan bjöd på.
Men det va inte så mkt till "godis" om man säger så, det va ju dricka som bara inte va så nyttig :P

Ser fram emot februari månad då jag ska till London med Lasse.
Bara över en helg och slappa, ta det lugnt och se lite skit runt omkring.
David flyttar dit nästa vecka med men ska förmodligen låna Jans lägenhet.
Eller rum som han har .... så det e ganska shyst :)

Nä nu har mannen lagat klar maten. Dags att ejdaaa...
Sen ska vi bygga kojja med hans säng.. wiii..
SKOJ :D

image318

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0