Vinterkräksjukan

Jag hinner inte mer än hem igår efter jobb.
Jag var med Lina och Micke i stan en snabb runda sen börja jag känna det.
Kramper i magen, illa mående, och tillslut vill jag bara hem.
Så jag går hem från Mocca.
Jag trodde det va den hamburgaren jag åt på BK till lunch.
Men det var det inte.
Jag hinner inte mer än innanför dörren.... så kommer det!
FRÅN BÅDA HÅLLEN!

VAR GOD HÄLSAD VINTER KRÄKSJUKAN!!!!

image399

(LITE VÄL ÄCKLIG BILD KANSKE HAHAHAHAHAHAHAHA)

Tanken slog mig först när jag hade spytt en gång, att Miche va ju här i förregår
och han har precis haft det och sa till mig att han kanske fortfarande smitta.
Jag skrattar bort det och säger : - Ja, haha, då kan jag ju vara hemma ifrån jobb.
Jo tack, TJENA! Synden straffar sig själv.
Tack Michooo...
Från klockan 16 igår till kl. 06 imorse så vandrade jag till toan hela tiden.

Jag kan inte beskriva känslan för det finns säkert en hel del äckelmagare som läser.
Men för er som har haft det vet hur jag menar.
Frossa, svettningar, spya, diaré. SAMTIDIGT!
Och till sist ställde jag mig i duschen för att må lite bättre.
När jag reser mig upp blir det lite svart,
som det brukar bli i huvet när man reser sig upp för snabbt.

Men det höll i, i några minuter. Jag blev rädd att jag skulle svimma.
Mina ögon fladdrade och det blev mer och mer svart.
För svimmar jag så vill jag ju inte vara själv hemma.
Jag ringer mamma, som blir hysterisk.
Som ringer Pappa, som ringer farmor.
Alla fattade att det var vinterkräksjukan och vägrade komma hit.

Jag känner mig fortfarande svag som ett litet barn.
Jag kan ju inte ens gå ut utanför dörren och handla nått.
Farmor kom hit och ställde en frysväska i hallen med soppa och proviva.

Det känns bättre idag, har dock kramper i magen för att den har jobbat så mkt.
Lite trött och har ont överallt men jag överlever väl.

Tror dock inte jag ska följa med till Köpenhman imorgon, vi som skulle ut och festa
med NATHOLDET. Blir inget med det fan. =(

Nu ska jag lägga mig i soffan igen. Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)

2008-02-28 @ 15:33:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0