Tattueringen!

Nu är det bestämt.
Nu e det ingen återvändo.
Tja vaddå då. får ju ta det som det kommer.
Vill ju ha många tattueringar så får väl börja först och främst med en iaf.
Det enda jag e nojjig över e att jag "väljer fel" men jag gillar denna.
Den e fin. Tro det eller ej så är det en bild av GRIPEN.

Fast den e lite omgjord. Har ett vykort på min spegel från IMPALA.
Japp, så på tisdag ska jag med Leif till Trelleborg och måla upp den! :D
Lasse, han som kallar sig min pojkvän, tycker inte om tattueringar
och är inte så glad över att jag ska göra det. Men GOOOD I LOVE TATOOS!!
Så jag skiter fullständigt i vad han tycker. Jag tycker det e sexigt!!
Hade tyckt att det varit skit fett om han skaffat en jävla massa också.
Men nja. vaffan.

Kom nyss hem ifrån Sophie. Har haft taco kväll med skrikiga Jossan,
skrattande Hanna och gnälliga Sophie. Och sen Danny då "han som vill dansa"??
Det blev en massa godis ... (uffffff) och en skräckfilm. Minns inte va den hette dock.
Men den va ganska B, men det va dockor i den. HATAR dockor och clowner.
(som e elaka i filmer bara)

Så nu vet jag inte om jag ska sova eller va jag ska hahaha...
Träning imorgon bitti..  njaa får se det där. Inte så pigg på morgon alerten!

Well.... Tycker det e ganska coolt att jag har så många besökar per dag! :D

Men ni får gärna komentera... Would love it .. eller nja. kanske?

Puss och knull på er.. =)



PS!!!!!!

JAG HAR LASSE FRITT EN VECKA NU.
Fy fan va skönt måste jag säga. Underbart skönt att vara själv nu.
Behöver verkligen min tid själv känner jag.
Ingen Lasse, som bara sitter där.
Oh så skönt att slippa vara en irriterad bitch.
NAAAJS :)

PUSS IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0