så ball



ganska coolt ändå att verkligen alla lyckades med deras mission.
Hade jag velat vara med på. :D



För övrigt så e jag FULL. Full av mat. av sprit. men jag e inte FULL - FULL.
Jag känner inte av någon alkohol alls trots jag druckit.
Men som vanligt e det väl för att jag drack igår tror jag. KUUUUUUUL!!
Jag e full av kalorier. Intaget de senaste 4 dagarna av kalorier har varit en hel del.
Allt det söta ja proppats in i min mun. Inga hämningar alls. hehe
Har lite skuldkönslor idag för övrigt.
Kom nyss hem från Elin, verkligen jätte kul att träffa hennes vänner.
Min lilla "lillgamla" Elin e inte så lillgammal längre hehe...
På vägen hem blev kalori intaget ännu mer.
HAMBURARE.


Sista tiden har jag börjat sakna en gammal vän.
(och endast vän)
En vän som jag egentligen aldrig skulle kunna bli vän med i dagens läge
för vi ligger på så pass olika nivåer nu.
Men jag saknar honom ändå. Vi har varit med om en del tillsammans.
Men det e något som får mig att tänka på honom ibland.
Och jag bara saknar honom ibland. Bara för att det ska vara så lixom.
Synd att man inte har kontakt med alla sina gamla vänner.
Och har samma komunikation då..... synd som fan.
Kan tom sakna Sandra Smith ibland trots det var över 5 år sen vi snacka.
Well. inga fler flash backs.

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0