party

Ja igår va det fest. och det resulterar att idag e man bakfull.
men jag ska bli ännu mer bakfull imorgon för idag ska jag hem till Elin.
Så det blir party 2 dagar i rad. Igår va jag ute med Lotta, Louise, Cissi och Lina från jobbet.
Det va faktiskt ball. Här hemma hann jag få i mig både det ena och det andra.
Vodka, smirnoff ice, shotar i alla möjliga färger verka det som. haha
image362
Och sen slutade det med Slagthuset. Jaja jag vet, slagt e slagt.
Jag och Louise vägrade sätta min fot på slagt men
Lotta mutade med att betala inträde så man sa lätt JA istället då. Hahaha.
Men alla tyckte det var tråkigt och vi drog hem efter ett par låtar på golvet.

Jag färgade om mitt hår, och det blev skit rött... eller ja, rödare än vad det skulle vara.
Så nu ser jag verkligen ut som min mamma. :P
Men det va skoj, och man e lite små bakis men det kunde varit värre.

image361

Here is me and Louise på den välkända toaletten som alla tar foto på.
Det va så kameran kom upp för jag sa att jag har skit många bilder när jag sitter på toan
på slagthuset, man känner igen kaklet ju....

så kom kameran upp.. haha...

Pyss Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0