Nu mera

Nu mera kan ni kalla mig:

LEE MJUK OCH FLUFFIG HAHAHA!!!

Ser fram emot fredag när vi ska ut med jobbet (IGEN).
Ser också fram emot tisdag då jag ska träffa Jan, och kanske Sara.
Fredag får vi ju lön så det ser jag fram emot ännu mer.
Räkna ut att jag har räkningar och annat skit på 11.900 kr.

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKEEEEEEEN!!!

image391

Känner mig redan så här.... fattig .... uuuuuff...

För övrigt måste jag färga min utväxt på mitt huve!!
Så mörkt e inte mitt hår längre, och det e nog ganska bra.
För gillade det inte så rött/mörkt. Nu blir det bara brunare och brunare.
Familjen gillar inte alls det. Tack för det!!

image390

Jag tror snart att Jill och Lee e ute på dubbel trubbel! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0