drömmar

Jag vill kunna skriva så privat.
kod ord, eller va man ska säga.
Visst jag kan om jag vill.
Men jag tänker bara om 10 år,
tänk så läser jag det och fattar inte alls va jag skrivit ???
Vissa komenterar att jag öppnar mig totalt när jag skriver.
Jag det e väl det som e meningen? ELLER?
Ja jag har väl inte så mycket att dölja (?)

Nja jag kan tycka det e roligt med namn och formuleringar.
Men visst, mycket e väldigt öppet snack.
Men så e jag, det e väl bara att LIVE WITH IT?
Jag står för det jag tycker och tänker.
Men visst berättar jag inte allt. Absolut inte.
Mitt liv får ju vara lite hemligt och privat.
Men som sagt så gillar jag ju att snacka och e väldigt social.

Har också kommit underfund med på senare dagar att jag
dras till människor som e lite svåra och tillbakadragna.
Med problem eller bara har svårt att prata ....
Jag e cp och nästan alla mina nära vänner med.
Men jag gillar det, jag känner mig hemma
med folk som själv har problem.

Sitter jag bland folk som inte har skilda föräldrar eller
e fläckfria eller annat så känner jag mig smutsig eller hur man ska beskriva det.
Jag känner att jag inte hör hemma där.
Därför älskar jag mina nära vänner,
även om jag inte vet så mycket om dom sen innan, så vet jag ändå så mycket.
Sjukt svårt att skriva och förklara men jag umgås nästan bara med SÄRIGA personer.

image393

(BILD BEVIS PÅ HUR SAKER OCH TING FUNKAR I MITT HUVE
Här tror jag att jag e Ninja. Ganska sär kanske?)

Jag vet när det klickar.
Det kan ta tid, men jag har tålamod (oftast).
Jag visste det med en person innan jag knapt visste vem "DEN" var.
Det sjukaste va att jag kan drömma om vissa folk innan jag ens har träffat dom.
Och veta precis hur det blir.
Det låter väldigt konstigt.
Men jag själv tror på det.
Ibland iaf, får ju ta allt med en nypa salt....
men mitt liv påverkas av underliga känslor.
Auror, vibbar och dofter. Men mest i drömmar.
Vet inte riktigt om det ligger i släkten det där.
Men det e lite kusligt.
Jag tror ändå på spå kvinnan!

JAG VET MER ÄN NI TROR!!!

Shit jag låter som ett jävla freak nu seriöst.
Men jag vet när saker och ting inte e rätt.
Och när dom ÄR RÄTT!!
Men ibland vill man inte bara tro på det.
Fast man bara gör det ändå.
Sjukt jobbigt.

Usch nä nu vill jag vara själv.
Jag har insett att vara ensam e sjukt skönt.
Men det var kanske på tiden.
Visst, damp har jag kanske ändå under dagen.
Eller så e det bara en period.
Men jag kan inse att ensamhet KAN vara skönt.
Jag behöööööver inte någon här hela tiden.

Tror även på att jag e ganska lost in translation just nu.
Återkommer en annan dag.

För övrigt känner jag mig som en vår blomma som håller på att vårblomma! :D


image392

(sjukt gammal bild) ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0