dagens

Idag har jag egentligen så mycket i mitt huvud så jag skulle skriva av mig
men när jag väl sitter här så kommer det inte en enda tanke.
Eller jo, tankar e det gott om, men inte att förmedla dom på ett bra sätt....

Så jag tänkte så här....
Jag lägger upp lite bilder, som vanligt och lite komentarer.
Något ni undrar eller vill komentera så gööör de bara :)
Det blir jag bara glad av.......

Pöss

image369

Den här bilden e ganska rolig. Om man var med i hissen bara.
Bilden e tagen på Nyårsafton år 2006-2007. Vi står alltså i Annicas hiss.
Skit många och som ni kanske ser så ser Lasse väääääldigt busig ut på bilden
OBSERVERA tändaren i handen.
Han e så pass dum i huvet att han smäller en smällare med så många personer i hissen.
AAAAAAAALLA tryckte sig upp mot hissdörrens ena sida och skriker för livet.
Medans apan själv står och fnissar. I efter hand var det ganska kul haha.

image373

Och det här e innan hissen då.
Julija försöker öppna skumpan utan att den sprutar. INTE SÅ LYCKAT!!
Jag bara ääääääälskar Elins hånfulla skratt i bakgrunden och att hon pekar så.
HAHAHAHA. Så ball. Annica ser bara ganska rädd ut :D

image370

Denna sköna coola stora nalle eller vad man ska kalla det, hittade jag på Lagerhaus.
Lide ball. (TYPISKT LEE) Eller hur. haha, men det va nog bara för att den va så ful. =P

image371

Här har vi Elin och jag =) På hennes födelsedags fest. Sjukligt kul att få träffa hennes vänner.
Trots att man inte riiiiktigt va på hugget att festa pga dagen innan.
Men enormt mysigt och skoj. Min "lillgamle Elin"

image372

Och sen har ni mig i en panorama bild.
Tagen imorse kl 04. Ovanligt pigg. Eller?
Mina kollegor höll inte med när jag kom till jobb dock.
Haha. brukar bli så :P

Ingen träning idag. Har huvudvärk, e totalt trött överallt i kroppen,
Huvet, och mår ganska illa fortfarande.
Har gjort det ett par dagar. Och neej jag e inte gravid......

Käkar vätskedrivande tabletter, stramar upp och rensar ut.
Skit bra. Märker skillnad, men har nog ALDRIG kissat så mycket som jag gör
med dom tabletterna i hela mitt liv. MINST en gång i timmen.
Heeelt sinnes... men lätt värt det :)

Nä nu blir det inga fler bilder. Puss och hej, leverkorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0