Vänner

Mina vänner.
Ni vet vem ni är, behöver inte rabbla upp en massa namn.
Jag vill mest säga att jag älskar er.
Jag är så underbart glad över att jag har så underbara vänner.
Som ställer upp i vått och torrt.
Och som kan be en tjänster och gentjänster.
Som kan komma hem till en kl 00.00 på kvällen en söndag och hänga.
Gå i stan med under en hel dag, utan att få gjort någonting.
Bara vara, känna närhet.
Glo på tv, eller bara spela ett spel.

Jag älskar mina vänner så enormt mycket.
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dom.
Dom är min familj.

Ni ger mig styrka till mitt liv. Vissa starkare än andra.
Men det enklaste, mysigaste och klaraste umgänget är lätt det bästa! :)

Massa kärlek till alla mina favoritnissar :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Joschan

Jag älskar dig med min vän!

2008-12-02 @ 00:21:13
Postat av: Nettan

Vad fint skrivet :)

Håller med dig till 110...ens vänner är fan det bästa man han!



Hoppas du har en bra dag :)

2008-12-02 @ 15:01:00
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: Nettan

Haha jag menar HAR och inte han...shiit grabbar på loftet idag ;)

2008-12-02 @ 15:05:32
Postat av: Lee

Förstod dig Nettan ;) Ja, grabbarna e lite överallt hahahaha :)

2008-12-02 @ 22:01:22
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0