PANK IGEN DÅ!

Ja, då var man pank igen.
Att jobba i Danmark är inte alls en fördel när man har ett tågkort som kostar 1730:- på månad.
Idag fick jag gå hem 4 timmar tidigare ifrån jobb för att vi inte hade något att göra.
Underbart. Trött som en gris, stack hem till My och åt "frukost/lunch" med henne och J.
Sega lite. Drog sen till Mobilia och mötte upp Karamellen med

 <-------Lill-karamellen.

Och fick äntligen köpt en ny digital kamera på mitt förra jobb, EL-GIGANTEN!
Och, jooo vakten hänger kvar där än och ragga lika mycket nu som förr.
Gah. Man blir aldrig av med honom. Haha. Sjukt jobbig.

Men kameran.  OLYMPUS 850 SW.
Skit snygg. Bra. Rosa, Silver & svart. WATERPROOF ner till 3 meter
(underbart för undervattensbilder i Mexico, där vattnet är så klart, så klart)
Och SHOCKPROOF!
(Skit bra när man heter Lee och är klumpig och tappar saker i marken hahaha)
Och så givetvis ett minneskort på 2 gig =)



Så nu är man bankrutt igen, tack vare att man måste betala tågkortet.
Har iofs inhandlat alla julklappar som jag skulle, så jag är ute i god tid för en gångs skull.
Har en del saker jag ska sälja på nätet också, så kanske överlever trots allt.
På lördag är det FYBUBBLANS FEST hos mig! =)
Så efter lördag är det storstädning delux, så fort katten sagt farväl.
Kisemisen säger BAJJ BAJJ nästa helg...

Det var ju ett jävla tjat på att jag ska ta helkroppsbilder.
Det är ju lite svårt att göra det själv.
Men jag tog en i morse kl 06.00, när jag nyss ankommit till jobb.
Bara mysig "Jobb T-shirt" o kostymbrallorna som känns som "mysbyxor" nowdays.
Är nog inte den piggaste kvinnan vid den tidpunkten på dygnet heller. HAHA!



ELLER, så kan ni få de 2 coolaste bilderna jag tagit på länge.
I ett PROVRUM. (Cheap Monday)
Där har ni mig ifrån alla olika vinklar, hur ni än vill ha mig ;)





Ingen träning idag. Vila.
Träningsvärk. Underbar känsla, får inte det allt för ofta längre.
Men igår maxade jag som faaaaaaan till Body Pumpen!! :)
Så magen, brösten och röven svider.
Jag älskar det. Mmmmmmmmm..... ;-)

Nu är det sömn som gäller.
Godnatt gott folk.

Och bejbs. Ni värmer mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan...känner knappt igen dig. Du ser helt annorlunda ut. Tänk att kameran lägger på några kg också. Herregud! Har inte träffat dig på länge, så det hade varit kul att se dig! När åker du? Kan vi ses innan? Jag är ju "ledig" (arbetslös) nu, så jag är hemma hela dagarna. Ring mig i alla fall om du är ledig och inte har något att göra en dag! Hade du fått någon som kunde passa din katt? För annars har jag någon! PUSS

2008-12-02 @ 22:41:37
URL: http://sandraribbing.blogg.se/
Postat av: Nettan

Skönt att höra att allt är bra :) Ja för fan! Här är det alltid bra...



Jag hatar Cheap Monday's provrum, blir helt cp haha! Söta bilder förresten! Du har varit jävligt duktig och du ska vara stolt över dig själv!



Kram

2008-12-03 @ 07:18:12
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: jane

inte mini-karamell... mini-janes sockervadd =) =) hihihi

2008-12-03 @ 15:58:07
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0