Tillfälliga hemmet :)

Så. Då var man klar. Nästan iaf.
Sitter nu bänkad framför min dator i mitt "nya hem".
TILLFÄLLIGA HEM är nog ett bättre ord :)
Känner mig redan som hemma. Skönt som fan faktiskt.
Ja, jag ska lägga upp bilder imorgon.

Har hållt på och meckat hela dagen.
Flyttat, städat och rensat i från mitt gamla till det nya.
Tur att det inte är många gator i från så jag kunde gå med min stora resväska -
Hmmm... si sådär 3 ggr fram och tillbaka.
(Inklusive påsar etc)

I´m a strong woman! :)

Imorgon är det tvättning och storstädning av det grundliga skitet hemma i min lya.
Känns konstigt. Tomt men utrensat (och tro mig, det behövdes)
Samtidigt som det är najs att variera sig och prova på KOLLEKTIVBOENDET.
Med My, Lotta och Johan.
Fiiiiiiiiinaste lägenheten i Malmö city bor man i också, så det är en fördel =)

Är själv hemma nu, har nyss tagit mig ett dopp i BADKARET :)
Hade inte suttit fel med en öl, men orka inte dra ut fan.
Det är lördag idag, känns som måndag typ...
Jag sitter inne när alla e ute.

Är fortfarande lite sliten sen den 25:te, men sen känner jag mig lite krasslig också.
Imorgon har gymmet öppet iaf. så då ska jag ta mig dit i x-antal timmar ska jag säga er!

Jaha, nyår. Ingen aning om vad som händer ännu.
Funderar på att laga mat och kanske baka imorgon.
Ooohh, ett ordentligt kök. HURRAAAAAAA!!!
Bjöd My på Sushi idag. Det va najs, har ju det bara här nedanför.
Bättre än Falafel nr 1. Hahaha.

Nej nu är det bingen som gäller.

Puss o knoll


Kommentarer
Postat av: Bitte

Det låter spännande allt det där...synd bara att man ska behöva läsa på bloggen vad du hittar på.

Big hugs to the strong woman =o) Love Mamma Mu

2008-12-28 @ 02:24:53
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

jag har fortfarande en telefon

2008-12-29 @ 00:00:54
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Bitte

Jag har OCKSÅ en telefon gumman!

2008-12-29 @ 02:18:38
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0