Tattare



Dags för kickass party ikväll! :D
Funderar på om det kan bli lika knasiga bilder som sist.
Nu är ju inte Marie hemma. Jävla tattare som åker bort över julen.  :P

Har gjort en Jossan i natt, sovit i soffan.
Min soffa är så jävla naaaajs.
Somnade framför tv:n efter att tittat på Armageddon.
Jag gråter VARJE gång till den filmen, den är FORTFARANDE lätt en av de bästa!

Blev riktigt mysigt igår faktiskt.
Många julklappar, både tattarklappar och andra nödvändiga faktiskt.
Bilder kommer sen. Har inte orkat lägga upp dom.
Kommer även bilder på julklappsen jag fick av mammsen.

För övrigt så är jag jääävligt glad över att jag inte bor i Svedala längre.
Jag är en "stabo" och kommer nog alltid att vara det.
Nu ska jag sola och locka mitt hår, och samtidigt försöka få i mig lite frulle.

Jag lever för tillfälligt i lådor.
Snart är det dags för flytt.
Fick precis reda på att jag ska bo hemma hos Mysan istället för Majsen.
Här har ni lite funky cat music som får en på G om inte annat.

Tjo flöjt



Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0