Sunday, shitty fucking sunday!

Hallå alla söndagssegisar!

image68

Tänkte köra igång med en storstädning, en söndag som den här.
Det luktar BAJS i mitt hem. Eller som Karamell hade sagt : FISK FISK FISK!!!
Men hur mycket jag än städar här hemma så verkar det inte bli någon skillnad.
(syftar inte på lukten utan grejerna)
Jag har tömt alla DVD´s och CD skivor. Samtidigt som jag lyssnar igenom en massa
under min lilla städstund. Skit ball. många skivor man glömt att man hade. =)

Städningen gör jag för att få ro i själen. Man blir så nöjd efteråt.
Men när det är lika mycket saker kvar när man städat undan 3 flyttlådor -
Ja då, då har man mycket skit!!!

Likaså med att duscha.
Hur mycket jag än duschar -  så känner jag mig fortfarande smutsig.
*Höjjer ögonbrynen*

Nu till något helt annat.
Bloggade runt lite. Hittade ett bra tips.
Både till SOPHIE och till SONNDA :)


Cool drinkbok för gravida. Dom måste ju också få njuta!!
Pris: 150:-

Sen lite annat smått och gott.


Böcker med erotiska noveller. Alla gillar väll snusk eller??
Me whant! Pris: 169:-



PENIS BOKEN. HAHAHAHA.
Penisar i alla olika former och längder. Riktigt skoj.

Idag är det för övrigt söndag. Oooh, fucking jävla söndagar.
Jag hatar söndagar när man är singel.
Fast det känns som måndag idag med tanke på att jag inte gjorde något igår.
Det enda jag gjorde igår var att ÄTA.
Jag vaknade proppmätt i morse och ville spy.
Majsen, BMX och Johan va här senare på kvällen igår.
Blev 2 st filmer och massa mat, godis, te, och ja, vi praktiskt taget tömde min kyl.

Jag vill ha en man.
Synd att detta är en reklambild för päls bara. Do not like.



Men mannen är det absolut inget fel på.
Jag hade kunnat göra vad som helst med denna man just nu.
Oj oj oj oj oj oj. Och håret där. Gaaaah!
Schnyggve =)

Napoleon Dynamite är på Tv 4, den är så jävla fet :)
Jag älskar nördar.
Ska jag ha en pojkvän så ska han vara nörd :)
Nördig men manlig och trogen!





Dags att plocka fram dammsugaren.

Peace out mother fuckers :)


Kommentarer
Postat av: Maceda

FYYY fan, han med pälsen.. hmm.. Tykker det e oläkkert när man ser nästan hela paketet.. NAAASTY!!

E jag lesbisk? :p ... Men gillar kinesbilden LÄTT!!

2008-12-14 @ 19:14:43
URL: http://ajmbetski.blogg.se/
Postat av: milo

WELL, glad jag kunde göra dig lite små horny!

2008-12-14 @ 22:22:30
URL: http://milostyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0