Street

Jag har äntligen bestämt mig.
Jag ska ta mig i kragen och finally lära mig att skejta eller BMX:a
Jag är så brudig ibland och rädd för att ramla.
Men nu ska jag lära mig fan ta mig!
Jag ska börja med att lära mig att surfa i Mexico, det är ju alltid en början iaf =)
BMX verkar ball.
Skateboard har jag ju provat på i yngre dagar men gav upp för att det var för svårt.
Måste öva lite mer på min dåliga balans =)
Man blir så sugen när man kollar på BAM MARGERA!
Mmmmmm....BAM!
Det ser så jävla lätt ut alltså, men jösses va jobbigt det är.
Någon som vill lära en envis jobbig brud att åka bräda eller BMX?





Tog denna bilden av Miffot, som han själv tagit.
Tyckte bilden va as fet. =)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag ÄLSKAR Bam!



Han är riiiktigt nice, lagom utflippad oxå!

Helt i min smak :)

2008-12-12 @ 08:53:00
URL: http://bloodandurine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0